Werken bij Eikelboom & De Bondt

Eikelboom & De Bondt heeft een informele en uitdagende cultuur waarin mensen met plezier samenwerken, elkaar inspireren en een hoge mate van professionaliteit weten te bereiken. Wij geven volop de ruimte aan gedreven mensen met hart voor de zaak en onze klanten. Op dit moment hebben wij de volgende vacatures openstaan.

Administratie & Belastingadvies

Zelfstandig financieel adviseur

Tot de functie behoren onder andere de volgende werkzaamheden:

  • zelfstandig inrichten, onderhouden en verzorgen van een financiële administratie
  • opstellen, samenstellen en bespreken van jaarstukken, periodieke rapportages en prognoses
  • samenstellen en verstrekken van adviezen op financieel-administratief gebied
  • aanspreekpunt, vraagbaak en klankbord voor eigen klantenportefeuille
  • organiseren en coördineren van eigen werkzaamheden.

De werkzaamheden vinden plaats zowel intern op ons kantoor in Leusden, als extern bij klanten op locatie.

Onze nieuwe collega

Van onze nieuwe collega vragen wij een financieel-administratieve achtergrond in de vorm van een gerichte opleiding (HBO en/of WO) dan wel bewezen werkervaring. Ervaring met Excel, Visma AccountView en/of Caseware is een pré. Maar veel meer nog vragen wij iemand met hart voor de zaak en onze klanten, die beschikt over een zelfstandige en ondernemende instelling, stressbestendig en nauwkeurig is en enthousiasme uitstraalt.

Ons aanbod

We bieden onze nieuwe collega uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals een marktconform salaris, pensioenopbouw, flexibele werktijden, opleidingsmogelijkheden en leuke collega’s. Zowel een voltijd (40 uur) als deeltijd dienstbetrekking (minimaal 24 uur) is bespreekbaar.

vacaturetekst in pdf

Zelfstandig fiscaal adviseur

Tot de functie behoren onder andere de volgende werkzaamheden:

  • leiding geven aan een middelgrote fiscale praktijk van zowel particulieren (>550) en ondernemers (>300), met name op de vakgebieden ib, vpb, btw, erf- en schenkbelasting en ondernemingsrecht
  • behandelen, beoordelen en controleren van fiscale aangiften en jaarstukken
  • samenstellen en verstrekken van adviezen op de genoemde vakgebieden
  • onderhouden van contacten met klanten, zowel particulieren als ondernemers
  • fiscale vraagbaak voor collega’s en klanten.

De werkzaamheden vinden plaats op ons kantoor in Leusden.

Onze nieuwe collega

Van onze nieuwe collega vragen wij een fiscaal-juridische achtergrond in de vorm van een gerichte opleiding (HBO en/of WO) dan wel bewezen werkervaring. Ervaring met Wolters Kluwer Avanzer Aangifte, Excel, Visma AccountView en/of Caseware is een pré. Maar veel meer nog vragen wij iemand met hart voor de zaak en onze klanten, die beschikt over een zelfstandige en ondernemende instelling, stressbestendig en nauwkeurig is en enthousiasme uitstraalt.

Ons aanbod

We bieden onze nieuwe collega uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals een marktconform salaris, pensioenopbouw, flexibele werktijden, opleidingsmogelijkheden en leuke collega’s. Zowel een voltijd (40 uur) als deeltijd dienstbetrekking (minimaal 24 uur) is bespreekbaar.

vacaturetekst in pdf

Content & Redactie

Wij hebben op dit moment geen vacatures openstaan.

Salarissoftware & Apps

Wij hebben op dit moment geen vacatures openstaan.

Solliciteren

Stuur je motivatie vergezeld van een C.V. naar ons. Dat mag per brief, maar ook per e-mail. Je krijgt vanzelfsprekend altijd een reactie.

Reageren

Nee, geen acquisitie

Nee, niet bellen, niet mailen, niet aanbellen. We willen het niet en stellen het ook buitengewoon niet op prijs. Niet doen dus.